2015/01/02

2015

joulu ja uusivuosi tuli ja meni ja mä en taaskaa pysyny mukana.

joulua vietettiin ihan vaan omalla porukalla kotona niinku viimevuonna ja uudenvuoden taas olin vaan kotona koneella.

oon muuten ollu nyt kaks kuukautta ilman alkoholia! tässä tammikuun aikana se menee kyllä vähä perseelleen, sillä meidän synttärit on ensviikon sunnuntaina. outoo ajatella et täytetään 19 vaikka juurihan me päästiin vasta yläasteelta?
suunnitelmis ois tyttöjen kans lähtee tampereelle pikkubussilla jorailee, jos vaan saan sen viikonlopun työvuorot vaihdettuu jonku kanssa.

mun joululoma on menny lähinnä töissa ja naama tietokoneruudun edessä. oon ihan totaalisen koukussa Frendeihin... aikasemmin katoin American Horror Storyt ihan sormia näpsäyttämällä. mä oikeesti tarviin apua :D myös Tumblr on ahkerassa käytössä ollut pitkästä aikaa. 
ehkä mun olis pikkuhiljaa aika sosialisoitua. toisaalta se ajatus hirvittää aivan saatanasti

Mutta mitä mulle sitten ihan oikeesti kuuluu? mä en tiedä.
musta on tullu tosi alakulonen, välinpitämätön ja erakko. en viihdy ihmisten kanssa enää oikee mitenkään ja oon kamalan yksinäinen (mistä voin vaan itteeni syyttää). mun pitäis vaan ottaa itteeni niskasta kiinni mutta se on vaan niin hankalaa. saattaa tietty olla kaamosmasennustaki.


nyt viikonloppuna oon kans töissä, ja koulu alkais ilmeisesti maanantaina (?:D). tosin oon viel ensviikon töissä.

enspostauksessa voisin esitellä mun pikkuyksiön, jos vaan teitä kiinnostaa sellanen?

mites teidän joulu meni? :)

2 kommenttia: